مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-13حوادث

103 معتاد و خرده فروش در حاشیه شهر مشهد جمع آوری و دستگیر شدند 


فرمانده انتظامی مشهد از جمع آوری و دستگیری 103 معتاد و خرده فروش در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در حاشیه شهر مشهد خبر داد.

  - سرهنگ احمد نگهبان در تشریح جزییات این خبر گفت: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی و در راستای ارتقاء احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، پلیس مبارزه با موادمخدر مشهد با همکاری کلانتری های حاشیه شهر، تعدادی از پاتوق های خرده فروشان را شناسایی کردند.

وی با اشاره به اجرای این طرح 3 روزه، افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی، ماموران انتظامی ضمن دستگیری 28 خرده فروش مواد افیونی، 75 معتاد متجاهر و کارتن خواب را در مناطق حاشیه شهر جمع آوری و برای درمان به کمپ ماده 16 دولت جهت درمان منتقل کردند.

نگهبان بیان کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه سوداگران مرگ یک کیلو و 810 گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی به همراه تعداد زیادی آلات و ادوات استعمال و توزیع مواد افیونی کشف و 2 دستگاه خودرو سواری و 8 دستگاه موتورسیکلت که برای توزیع موادمخدر استفاده می شد را توقیف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس خراسان رضوی، فرمانده انتظامی مشهد مبارزه جدی و قاطعانه با توزیع کنندگان و خرده فروشان موادمخدر را از اولویت های اصلی پلیس عنوان کرد و توضیح داد: وجود پاتوق استعمال مواد یا خرده فروشان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

103 معتاد و خرده فروش در حاشیه شهر مشهد جمع آوری و دستگیر شدند 

103 معتاد و خرده فروش در حاشیه شهر مشهد جمع آوری و دستگیر شدند